lördag 22 november 2008

Insert headline here

Jag hade lite idébrist så det är upp till den som läser att sätta en rubrik. Skriv gärna förslag i kommentarerna!

I alla fall så ber jag om ursäkt för att jag inte bloggat på ett tag. Det är slutfasen på studierna nu. Vi håller på att avsluta vårt examensarbete och deadline är på fredag. Det blir lite tid över till annat då, tyvärr.

Idag har jag i alla fall smugit mig ner på stan och startat julracet. Har inhandlat två julklappar, en till Kärleken och en till lillebror, samt en prydnadstomte och en ny parfym till mig.
Den sistnämnda var nödvändig eftersom min gamla har varit slut ett tag och CJ igår tyckte att jag luktade som en gammal gympapåse. Stort tack för den... Valet blev en helt ny variant jag aldrig provat tidigare. Daisy från Marc Jacobs. Doften påminner mig om nytvättade kläder som hängt ute och torkat i solen en sommardag. Friskt och gott! Lite roliga var också blommorna på korken. Det hela ser väldigt tjejigt Barbie ut. Fast ändå inte. Det är på ett sätt så fult att det blir snyggt. Eller nåt...

Annat positivt just nu är att jag alldeles nyss hittade en gummiplutt som jag trodde att jag förlorat för alltid.Gummiplutten hör till mitt headset till mobilen och utan gummiplutten kan man inte använda det. Därför var det högst välkommet att den bestämde sig för att återvända till mig!

I övrigt så ser jag med mycket förväntan fram emot nästa helg och december månad. För det första så lämnar vi ju in examensarbetet på fredag och för det andra så börjar ju julen på söndag! Kärleken tittar lite konstigt på mig när jag nämner bakande av lussekatter, glöggmingel och julklappshandlande. I just LOVE it! Julen är min absoluta favorithögtid. Eller i alla fall månaden som leder fram till den. Allt myspys man gör innan jul är det allra bästa och så kulminerar det i allas ansikten på julafton när man har de snyggast inslagna paketen och de bästa julklapparna som mottagarna bara blir helt stumma av. Det är grejer det!

Men nu ska jag trycka fram lite mera text på ex-jobbet!

1 kommentar:

  1. Självklart den där nytvättade gympapåsen som luktar så gott vet du :-) I all välmening!

    SvaraRadera