tisdag 1 juli 2008

I've been bugged

Ja, alltså inte avlyssnad utan regelrätt insektsbiten. Firade goda vänners 30-årsdag ute på en ö i Mälaren i helgen och jag tror att varenda mygga på hela ön var med på firandet och njöt av anrättningen, nämligen mig. Jag har myggbett på ryggen, armarna, benen, fötterna och under fotsulorna. It itches like hell. De under fotsulorna är värst. Varför biter de där? Det är ju knappast under fötterna man har lättillgänglig och tunn hud. Jag tror vi har fått vår förklaring till varför myggor inte är den dominerande arten.

Vidare vill jag tipsa om en butik på nätet som låter dig designa din egen almanacka. Jag uppskattar formatet och även om det är lite begränsat med valmöjligheter, man kan till exempel inte ladda upp en bild eller logga och ha som första sida, så blir resultatet riktigt bra. Inte är det dyrt heller, 275 riksdaler får du betala för en truly original almanacka. Klicka här för att komma dit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar