fredag 19 september 2008

Check!

Jag har nu betat av den första och kanske viktigaste punkten på min lista. Igår var jag hos tandläkaren. Det var fyra år sedan sist men tänderna jobbar med mig så det fanns inte ett endaste litet hål. Däremot plockade min trevliga tandläkare bort lite tandsten så nu har jag ont i tungspetsen för att jag hela tiden går och känner efter på tänderna. 

Tack vare Regering Reinfeldt blev inte kalaset så fasligt dyrt heller. 315 pengar fick jag belasta kontot med. Det är betydligt mindre än vad jag förberett mig på. Skräckhistorier förtäljer ju om tusenlappar som flyger framför ögonen på en.

Idag befinner jag mig på en fotografering för en av min praktikplats kunder. Studion är stor, ljus och rymlig, musik spelar i hela lokalen för att främja kreativitet och stylister tassar runt och donar. Det är en behaglig avslappnad atmosfär. Bäddar för en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar