lördag 13 september 2008

Scrap heap

Det är jag det. Så mycket scheiss som jag ätit det senaste dygnet. Igår hade ju den trevliga tanten från Getty med sig otroligt goda kanelbullar från något bageri som gjorde "baaara ekologiska saker". Skitsamma, de var ruggigt goda så jag var tvungen att prova en bulle av varje sort. Sammanlagt två stycken. Sedan plockade den trevliga receptionisten på jobbet fram en stor skål med Twist och ställde den strategiskt så att man var tvungen att ta några varje gång man gick förbi. 

Idag har bullorgien fortsatt för jag åt tre av mina egna hembakade, inte fullt så ekologiska bullar till lunch. 

Nej, jag tycker inte det är konstigt att det där skärpet jag skrev om för ett tag sedan passade. Inte det minsta konstigt alls men det här håller ju inte. Jag blir väl av med Kärleken om jag fortsätter i det här spåret. Från och med idag tycker jag inte om sådant som är gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar