fredag 12 september 2008

Coola saker

Tänkte jag skulle tipsa om en helt onödig grej som är helt och hållet ascool!
Cooliris är ett tufft sätt att kolla på bilder, youtube-klipp etc. Vet inte hur länge det funnits men jag fick tipset av en dam från GettyImages som var här idag på morgonen. För er som inte vet, GettyImages är en site där man kan köpa bilder och film till allt möjligt. Det är många reklambilder och reklamfilmsnuttar som har bilder härifrån i sig. Där finns i princip bilder på allt. Verkligen allt.

För att kika lite närmare på Cooliris, klicka här!

I övrigt så är det bra med mig. Har inga större irritationer på känn just nu, vilket i sig är lite irriterande eftersom jag inte har så mycket att blogga om då. Visst, jag skulle kunna göra som alla de andra kidsen och ta kort på mina kläder, min lunch eller vad som helst annat men som sagt, eftersom de gör det och jag inte vill vara som dem så kommer det inget sånt.
För övrigt kan jag avslöja att jag planerar att skapa en spegelblogg på engelska. Det kan ju inte undgått många att jag gärna blandar in engelska uttryck och att jag har en anglicism som rubrik så en blogg på engelska känns som en naturlig utveckling. Den svenska kommer dock att finnas kvar (tror jag) för er som hellre läser på svenska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar