tisdag 2 september 2008

Cirkusen är igång igen


Cirkus Beltran har dragit igång igen! Återigen kommer Expressen och Aftonbladet att tävla med varandra om formuleringar, tidsscheman, vittnesåtergivningar, intervjuer av kändisar, experter och annat löst folk, bloggar innifrån rättegångssalen med mera. På önskelistan står att få höra ljudinspelningar av sången Anders Berglund hittade på enligt Tito: "Din kåte lille chilenare, tralalala".

På tal om önskelista så publicerade jag en annan sådan här för ett tag sedan och jag har börjat beta av den nu. Jag tar det mest nödvändiga först så om ett par veckor ska jag till tandläkaren. Jag tänker borsta tänderna sådär en femton gånger om dagen fram till dess för att räkningen inte ska bli hopplöst oöverstiglig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar