fredag 5 september 2008

Lättimponerad

Om ni någonsin vill impa på mig så bör ni veta att jag inte är mycket för våghalsiga stunts, kändishood med mera utan jag blir imponerad av intelligenta människor som kommer på smarta saker. Det kan handla om en riktigt smart pryl som exempelvis kylskåpet, vad gjorde vi utan det? Eller en riktigt bra författare som skriver en riktigt bra bok, någon som kommer på ett otroligt fyndigt och mångfacetterat namn på en produkt eller vad som helst. The key-word is intelligent.

Dock är jag minst lika förtjust när folk inte tänker. Som till exempel den här vattenflaskan som gymkedjan SATS tagit fram. Den är hilarious och ett praktexempel på att det är viktigt att tänka igenom saker ett varv extra. Tydligen ska den finnas i gult med vit "sats" på också.

Bilden har jag hittat på en blogg för icke-tänkare, www.idiot.se.

1 kommentar:

  1. Såg SATS-flaskan för några dagar sedan men inte ens min småvridna hjärna lade märke till något anmärkningsvärt. Efter att ha läst detta och tänkt en stund har jag sakta kommit till insikt...
    /DJ

    SvaraRadera