onsdag 4 februari 2009

Det här är en blogg om ingenting...

Jag har haft massor av uppslag till blogginlägg idag. Dock har de återigen varit korta snuttar som i sig själva inte skulle kunna bära ett helt inlägg. Exempelvis skulle jag kunna berätta att det var halvkris imorse när concealern till slut var all och jag fick bita i det sura, gröna VISA-kortet och köpa en ny. Jag skulle också kunna berätta att jag försov mig imorse och därmed fick en mysig morgon tillsammans med Kärleken som arbetade hemifrån idag. Det är inte heller intressant i någon större utsträckning.

Jag kan även meddela att jag presentkortsshoppat idag. G och K på Makalösa hörde, eller såg kanske mest, mitt rop på garderobshjälp och gav mig ett presentkort på MQ utöver det vackra halsbandet. Eftersom det är superreor nu hittade jag två koftor som blev mina för mindre än vad ena koftan skulle ha kostat från början. Givetvis satte jag ut för att hitta något färgglatt och fint men kom hem med ett grått och ett svart plagg. Det matchar åtminstone resten av min grå/svarta/vita garderob...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar