söndag 8 februari 2009

I grew up with that smile. I know that smile.

Spenderar min söndageftermiddag ensam eftersom Kärleken jagas av den store skiddjävulen och åkt iväg till Avesta för att åka skidor. Tidigare idag käkade vi lunch med Kärlekens bäste vän M och hans nya flickvän K. Vi ställde massor av frågor och satte poäng enligt protokoll. Hon duger. Nej det gjorde vi inte men kaffet var gott. Om man ska göra lite reklam, och det ska man ju (jag förväntar mig hädanefter gratis kaffe),  så har faktiskt Wayne's Coffee stans bästa latte.  Jag kikade just in på deras hemsida och boy, I like it! Den ser ut lite som jag skulle vilja ha layouten på den här bloggen. Tyvärr är jag kass på layout själv men kika in vet'ja. Någon som är kunglig på layout och CSS:er får gärna kontakta mig!

Jag sitter och kikar på hela säsong 1 av Gilmore Girls. Hence citatet i rubriken. Ni ser kanske inte det men under titeln på bilden står det "Life's short. Talk fast." Jag älskar dialogen. För det första går den fort och för det andra innehåller serien massor av riktigt roliga situationer och karaktärer. Jag vill väldigt gärna åka till Conneticut, Hartford och försöka hitta förlagan till Stars Hollow. Till och med Kärleken gillar att titta på serien. Nu ska jag kika på avsnitt 20!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar