tisdag 3 februari 2009

Sidekickens första dag

 Halsbandet är alltså min side-kick. Inte så spännande kanske men idag fick det föjla med ut för första gången. Det har nu rest till Stockholm och varit i IHM's nya lokaler tillsammans med mig. Vi får se vad det hittar på nästa gång.

Eller så gör vi inte det. Det här var egentligen en sjukt dålig idé men den lät kul ett tag när jag formulerade uppslag i mitt huvud. En som kommit på ett bättre koncept är Kristina som skapat sig ett mycket fashionabelt alter ego. Varför kommer inte jag på massa coola saker? Jag vill också vara sådär kul, kreativ och komma på massa roliga saker som folk vill följa. Varför gör jag inte det? Det påminner onekligen om när jag var med i bloggtävlingen för VISA strax före jul. Jag har aldrig känt mig så tråkig som då. 

Är den hemska sanningen att jag faktiskt är tråkig? Va? Säg att det inte är så!

3 kommentarer:

  1. Nej då, inte är du tråkig.... jämt :-)

    Du är faktiskt rätt rolig... ibland.

    Skämt och sido, jag har inte märkt av något tråkigt drag hos dig i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Nej, du är inte tråkig... haha!
    OMG! är jag..?
    fan vem bryr sig!
    Jag är road av mig själv, det är väl det viktigaste...:P

    SvaraRadera