måndag 9 februari 2009

Update

Jag fick veta hur det såg ut även fast jag inte ville. Vi var tvungna att evakuera tåget i Enköpåing. Älgen satt ordentligt fast i tåget. Man behöver nog inte undra om den led i alla fall för som det såg ut var smällen riktigt rejäl. Det såg ut som en låtsasälgfäll som någon slängt över tåget. Jag har bilder på det men jag vet inte om de ska publiceras. Det ser faktiskt ganska otrevligt ut.

Nu sitter jag på ett nytt tåg, armbågade mig fram till en sittplats. Det tåget plågas av signalfel. Vi får se när jag kommer fram. Om jag kommer fram.

4 kommentarer:

  1. Härlig start på en måndag du!! Kände mej allmänt död utan dessa upplevelser jag :P Hoppas dagen fortsatte bättre!! Trevligt att se en ny bild på dej! Saknar dej darling!!

    SvaraRadera
  2. En arbetskamrat till mig satt på det tåget, fyyyyy faaan vad det såg ut! (han fotade)

    SvaraRadera
  3. Jag vet. Det såg för hemskt ut. Jag tog också några kort men det känns lite för otrevligt att publicera.

    SvaraRadera