onsdag 13 augusti 2008

Ord som fastnar och saker jag önskar att CSN ville sponsra

Ovanstående finns tryckt på en musmatta på min praktikplats. Jag har fixat till bilden litet grand, den är egentligen orange men bildkvaliteten var så dålig att den inte gick att ladda upp i befintligt skick. Det är något med de där två meningarna som har fastnat hos mig. Det handlar om en inre motivation och förmågan att göra sitt bästa. Och det är en fantastisk kontrollfråga, har du varit briljant idag eller har du inte? Ja eller nej. Finns inget utrymme att slingra sig. I like it!

Flera saker jag gillar för tillfället är en ishink från www.lacave.seDen är lite rolig tycker jag. Om CSN kunde tänka sig att ställa upp och sponsra så vore jag glad!

Kuddarna här nedan är också fina tycker jag. De kommer från ett place som heter Anno 1700, www.anno1700.se. Hallå? CSN? Ni har mitt bankkontonummer, bara att hiva över pengarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar