söndag 17 augusti 2008

Update

Status:

Senaste irritation: Det är ett hack i glaset jag dricker vatten ur. Höll på att skära mig i läppen.
Dagens doing: Har spenderat större delen av dagen på Vingåkers Factory Outlet. Hysteriskt mycket saker, massvis av kläder i konstiga storlekar, mycket folk.
Dagens shopping: Tre par strumpor från outleten.
Dagens i-landsproblem: Jag kan inte bestämma mig för vilken mobil jag vill ha. Behöver en ny mobil men alla "perfekta" modeller jag tittar ut håller inte när de testas. Funderar på om jag orkar hålla ut till oktober när Samsungs smartphone kommer. Jag dör om den också visar sig oduglig i tester. Och nej, jag vill inte ha en iPhone.
Dagens bästa citat: "Preussisk kvarlämning"
проект тело: Fortskrider inte direkt enligt planerna. Jag är alldeles för hooked på onyttig mat och ost på mackan för att några egentliga resultat ska dyka upp. Däremot har jag hållt uppe en hyfsad frekvens på träningen. Funderar på om det inte räcker med att ha en nice kropp som motivator, måste kanske sätta upp något annat som mål så att kroppen och kroppsformen kommer automatiskt. Ska fundera på det där.
Nu: Lite mer slösurfande och sedan sängen. Imorgon startar vecka två av praktiken och jag ska följa med ut på kundmöte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar